reisbureaus of airlines naar Belize??

  • martijn

    Hoi Belize fans.

    Ik ben van plan om binnenkort met mijn vriendin naar Belize te gaan.

    Heb er namelijk zo veel goede dingen over gehoord.

    Kan iemand mij vertellen welke reisbureaus of airlines goede prijzen hebben naar Belize?

    Alvast bedankt,

    Martijn

  • Lisette

    hoi Martijn!

    Groot gelijk dat je naar Belize wil want het is inderdaad een schitterend land met heel veel mooie bezienswaardigheden en heerlijk weer en mensen.

    Goed, wat ik je zou aanraden is via internet een aantal airlines te bekijken, zelf kijk ik meestal op vliegwinkel.nl

    Waarschijnlijk zul je een vlucht met British Airways of Continental airlines vinden.

    Ikzelf heb jarenlang bij Rottink Reisburo gewerkt en zou je die dan ook zeker aan willen bevelen als je via een reisburo wilt boeken!

    Succes,

    Lisette

  • Jannes

    Dag Martijn,

    Via vliegwinkel.nl kun je voor een kleine 600 euro (excl) voor een maand naar belize. Wil je langer blijven dan is het aantrekkelijk om via de KLM (alleen als je student bent!) een retourtje Miami te boeken, en daar zelf een vlucht boeken. Je moet zowiezo ergens overnachten (Houston, Miami of Mexico), en als je de volgende dag vroeg op standby gaat staan op de eerste de beste vlucht naar Belize city maak je een goede kans voor een paar piek naar het paradijs te vliegen!

    Succes

    Jannes