budget

  • Bianca

    Wij willen een aantal weken doorbrengen in Belize. We hebben een beperkt budget en willen graag weten hoeveel geld we ongeveer kwijt zijn. Met welk bedrag moeten we rekening houden voor budget accomodatie, eten (eenvoudig) en openbaar vervoer. Alvast bedankt!

  • Paul Nijssen

    Bianca het ligt er maar aan hoe luxe jullie willen slapen.

    Persoonlijk zou ik in iedergeval voor elke nacht rekening houden met U$ 60,- per kamer. Hiervoor kun je zeker een overnachting krijgen, echter er zijn ook slaap gelegenheden van U$ 25,- . Vraag ook of je korting krijgt als je een paar dagen blijft hangen.

    Reken voor uit eten BZ$ 18,- (E5,80) p.p. en voor een drankje tussen de BZ$ 2 en 4.

    De express bus van Chetumal naar Belize City kost op dit moment BZ$ 16,- (prijs 6 augustus 2008). Dus je kunt een beetje uitrekenen wat de rest kost.

    Overigens kost de express bus van Cancun naar Chetumal op dit moment 240 Pesos

  • Bianca

    Bedankt,

    We stellen geen eisen, een schoon bed is ok! Tips zijn welkom (b.v. goede budget accomodatie).

  • Paul Nijssen

    Als je even laat weten waar je allemaal heen willen dan zou ik mijn best doen, zou zeggen stuur even een email.

  • bart

    Het gaat inderdaad enkel om hoe je wilt slapen, Belize is wel wat duurder dan Guatemala, maar als je niet teveel eisen stelt dan kun je voor onder de 8 euro slapen (schoon bed, met een hoop andere bedden ;-))

    Groet

    Bart

    Voor nog veel meer informatie hierover kijk eens op

    www.writingtravellers.com

    een wereldwijde reisgids waar iedereen aan mee kan schrijven, dus niet alleen lezen, maar ook meeschrijven!