vrijwilligerswerk

  • Irene

    Hoi,

    Voor diegenen die op zoek zijn naar (betaalbaar) vrijwilligerswerk in Belize: www.cornerstonefoundationbelize.org

    Ik zit daar nu en het is er erg leuk! Er zijn heel uiteenlopende dingen te doen, en je bent erg vrij in wat je mag doen. Omdat ik eerder iets las over dat er geen vrijwilligerswerk te vinden was in Belize, wilde ik dit maar even melden.

    Irene

  • Iris

    Hoi Irene,

    Ik ben nog op zoek naar een maatschappelijke stage/ vrijwilligerswerk in het buitenland, ik heb op de site gekeken en het lijkt mij ook erg leuk. Hoe heb jij dat geregeld met je verblijf enzo daar?

    Groetjes Iris

  • liset

    hoi!

    leuk om te lezen dat je vrijwilligerswerk aan het doen bent in Belize. Ik ben namelijk samen met een vriendin ook van plan vrijwillerswerk te gaan doen in Belize. We weten alleen niet precies wat we zouden kunnen doen. We hebben op de site gekeken die jij erbij had gezet *( leuk om te zien en te lezen ) toch zouden we willen weten wat jij precies doet en voor hoe lang. Heb jij ook meerdere adressen waar je vrijwilligerwerk zou kunnen gaan doen?

    alvast bedankt voor het lezen, en we hopen natuurlijk van je te horen!

    Succes met je werk,

    Groetjes

    Lisa & Liset