mooiste stranden van Belize?

• Marije

Kan iemand mij vertellen waar de mooiste stranden van Belize zijn en of je vanaf daar ook goed snorkeltripjes kunt maken?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Marije

• Paul

De mooiste stranden op het vaste land zijn toch van Hopkins richting Placencia zoals Patrice ook al schreef.

De wegen naar het zuiden zijn nu vanaf Belmopan goed geasfalteerd dus zeker de moeite waard.

Wil je via Belize City richting de eilanden dan kom je al snel op Caye Caulker en San Pedro terecht, echter een cabana op Tabacco Caye (ter hoogte van Dangriga) schijnt ook goed te zijn.

Groetjes Paul

• Marije

Hartelijk bedankt Paul! Heb je nog andere leuke tips? We hebben ongeveer een week in Belize. Natuurlijk veel te weinig maar helaas kan ik maar drie weken vakantie opnemen…..

We gaan in november, starten in Mexico City gaan dan door naar Guatemala, wellicht nog Copan, en daarna door naar Belize. We vliegen terug vanaf Belize City en willen de laatste paar dagen van onze reis lekker aan het strand doorbrengen.

Wellicht heb je nog leuke tips!

Groetjes,

Marije

• Paul

Beste Marije,

Ik heb vast nog wel wat meer tips, ik ga er vanuit dat jullie via Melchior Belize binnenkomt. Maar het kan ook zijn dat jullie met de boot via Puerto Barrios naar Punta Gorda binnenkomen.

Je kunt mij gerust mailen of als je al een beetje in de stemming wil komen kijk dan op www.geocities.com/belize_nijssen. Ik probeer namelijk stukje bij beetje de mooiste foto's van de afgelopen 13 jaar op het net te zetten.

Grt. Paul

• eVa

Wij zijn net een paar weekjes terug van Caye Caulker en hebben daar een relaxte tijd gehad. Snorkeltrips kun je overal boeken. Wij hebben er een geboekt waarbij we in totaal drie spots bezochten. Heel populair is Shark Ray Alley, waar je echt tussen de haaien en stingrays snorkelt; heel gaaf! (vergeet je onderwatercamera niet)

kijk anders effe op http://come.to/edwinennicoline voor wat foto's van onze reis!