tobacco caye

• marloes

Hallo allemaal,

Kan iemand me iets meer vertellen over tobacco caye.

Op dit kleine eiland zitten een aantal guesthousje. Volgens mij is hier echt verder niets dan een paas hotelletjes en verder strand en koraal. Mijn vraag is kun je het er eind juni op gokken en gewoon op goed geluk naar dit eilandje te varen en daar een kamer te zoeken, of moet je perse iets reserveren. De meeste guesthousjes hebben geen internetsite…..

Alvast bedankt!

Groetjes marloes

• Paul Nijssen

Ik zag jouw vraag al paar dagen op het prikbord staan zonder reactie, zelf ben ik nooit op tobacco geweest aangezien ik Hopkins een lekker een plekje vindt.

Ik kan je maar één advies geven Marloes meld je even aan op het prikbord van naturelight http://www.belizeforum.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi . Hier krijg je meestal wel een antwoord.

Grt. Paul

• marloes

zal ik doen, bedankt voor de tip!! groetjes marloes

• homebase

Ik kan uit ervaring gaviota aanbevelen. Slapen en eten is voor 1 prijs, heerlijk ontspannen op en eilandje zo groot als een paar voetbalvelden, weinig mensen. Ga 's avonds naar de dockside bar en zoek de stingray.

stuur een mail naar: tvece@1btl.net

veel plezier

• Niec

Is Tobacco Caye te klein om echt een paar dagen te blijven? En klopt het dat je de hoofdprijs betaalt als je wat drinkt op het eiland?

• Eelco

Hoi Marloes , ben je nog op tobacco caye geweest ?

En kan je mij nu ook vertellen of en wat er allemaal te huur is daar ?

Ik vertrek 23 Juli 2005 uit Nederland die kant op en hoop iets meer te weten dan.

Alvast bedankt , Eelco.marloes schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> Kan iemand me iets meer vertellen over tobacco caye.

> Op dit kleine eiland zitten een aantal guesthousje. Volgens

> mij is hier echt verder niets dan een paas hotelletjes en

> verder strand en koraal. Mijn vraag is kun je het er eind

> juni op gokken en gewoon op goed geluk naar dit eilandje te

> varen en daar een kamer te zoeken, of moet je perse iets

> reserveren. De meeste guesthousjes hebben geen

> internetsite…..

> Alvast bedankt!

> Groetjes marloes