Inderdaad Kim die vlucht is zeker niet duur.
Het blijft voor Europeanen nog steeds goedkoop om via een chartermaatschappij te vliegen richting Cancun.
Het enige wat je voor lief moet nemen is de busreis van ruim 8 uur, aangezien de expressbussen in Mexico betaalbaar zijn en op tijd rijden is dat geen enkel probleem.
Mocht je toch in Belize willen landen dan moet je al snel via de VS reizen.
US Airways heeft soms mooie aanbiedingen echter voor de terugvlucht moet je paar overstappen maken en je moet ruim optijd boeken.
Continental vliegt vanaf Amsterdam richting Houston /en-of New York en vandaar de volgende dag richting Belize.
Mijn ervaring van de afgelopen maand is;“Informeer eerst bij een reisbureau of een site als www.airfair.nl / www.vliegwinkel.nl en kijk dan direct op de site van Continental, dit scheelde mij toch nog een € 150,- ”
Wat duiken betreft is Belize een schitterend duikland, op verschillende plekken heb je dan ook duikscholen.
Voordeel van Caye Caulker is dat je binnen 10 minuten op het local rif zit, nadeel is dat er veel mensen komen nu er ook heel veel cruiseschepen aanmeren in Belize City.
Ik ga de laatste jaren richting Hopkins en duik met Hamanasi resort maar de zijn er natuurlijk meer, iets zuidelijker ligt Placencia ook hier genoeg mogelijkheden.
Voordeel hiervan is dat je toch aan het vaste land verblijft en toch kunt duiken tevens vindt ik het relaxte duiken.
Succes ermee