Tina's backpackers

• christine

Hey,

Ik wil een tijdje naar Caya Caulker om uit te rusten en te duiken/snorkelen. Heeft iemand in Tina's backpackers gezeten?

Hoe zijn de ervaringen?

Gr, Christine

• Paul Nijssen

Hoi Christine,

Ik zie jouw vraag al paar dagen staan om het prikbord echter ik heb geen ervaring met Tina's Backpackers hostel. Weet alleen dat het aan de noord zijde van het eiland ligt.

Je kunt dan beter even naar het Belize forum gaan waar heel wat Belize Junks jouw vragen binnen no time beantwoorden. Enige wat je moet doen is even aanmelden.

Succes.

http://www.belizeforum.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi

• kees-Jan

Erg goed. Verwacht echter niet teveel. Het is echt een plaats voor backpackers. Het ligt direct rechts van de pier als je met de boot aankomt.

Het ligt (net als de meeste andere huizen) direct aan het strand, er zijn een paar hangmatten en je kan er koken en daarbij gebruik maken van alles er is. Kamers bestaan uit stapelbedden met ongeveer 6 mensen per kamer.

Toen ik er was, moest ik de kamer delen met wat Nieuw-Zeelanders, 1 Amerikaan en een Duitser. Behoorlijk gezellig.

Kosten waren ongeveer 7 euro per dag, maar ik was begin oktober (laag seizoen).

Ik heb erg lekker in de hangmatten gelegen.

gr. Kees-Jan

• christine

Bedankt voor de reacties.

Christine

• Kim

Toen ik eind maart op Caye Caulker aankwam ging ik een kijkje nemen bij Tina's Backpackers. De prijs was ondertussen al 10 dollar per nacht. Dit is echt wel te veel vind ik om een kamer te delen met anderen. Ik ging dan maar op zoek naar enkele locals die me naar het rustigere zuiderdeel van het eiland brachten. Daar liggen zo'n 10 minuten wandelen van de aankomsthalte van de watertaxi's mooie paarse hutjes op het strand. (je ziet ze liggen als je aankomt met de watertaxi) Hier kan je voor 12,5 dollar al een eigen hutje vinden (een v d witte die er tussen staan).de paarse kosten 20 dollar geloof ik.

n kwestie van de LP hype altijd n stapje voor te zijn ;)

foto's v mn reis vind je op: http://users.pandora.be/eosa/reissite/reissite.htm

veel plezier,

Kim

• christine

Hoi Kim,

Bedankt voor je reactie, ik heb net naar je foto's zitten kijken, hadden een bijzonder hoog kwijlgehalte (heeerlijk!)

Gr, Christine