vlucht naar Belize

• Amelie van der Horst

Volgend jaar Mei ga ik 5 maanden stage lopen in Belice City.

Ik heb de vluchten nagekeken maar ik moet 2x overstappen, dus ik zoek makkelijkere vluchten (vanuit AMS)

Ik heb de tip gekregen om te vliegen naar Mexico en van daaruit te vliegen met een kleine maatschappij naar Belice City.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

• Paul Nijssen

Hoi Amelie,

Dat laatste werk niet want er gaan geen vluchten van Mexico naar Belize City.

Maar de bus rit van Cancun/Playa del Carmen is ook goed te doen, echter de vliegtickets van Martinair en Arke Fly zijn erg duur.

De vlucht die jij noemt naar Belize met 2 keer overstappen is waarschijnlijk

US Airways waar je ook nog eens hele lange tussen stops hebt.

Ik zou zelf kiezen voor een vlucht van Continental, 1 keer overstappen in Houston of in New York. Voor die laatste geld dat je vrijdags vliegt en zaterdag non-stop verder vliegt.

De tickets van Continental zijn meestal goedkoper op hun eigen website dan reiswebsites

Succes

• alida

Hoi,

Ik vertrek 1 september voor 7 maanden stage in belize. Ik heb een jaarticket geboekt van Amsterdam naar Cancun met Iberia.. Jij zou aan een halfjaar ticket genoeg hebben, dit kan je gewoon boeken bij TUI. Dit is een goedkopere optie dan rechtstreeks naar Belize-city te vliegen. Ik was €780 kwijt voor een jaarticket. dit zal bij jou wat goedkoper zijn. Je kan ook even de ANWB winkel proberen die bieden ook niet al te dure vluchten naar cancun aan. Je kan van cancun met verschillende bussen verder reizen naar belize-city. Dit ga ik namelijk ook doen. Ik heb al 5 stagegangers voor mij gehad, en die geven allemaal aan dat dit prima te doen is en vooral erg goedkoop. succes ermee!