Ik ga van januari tot en met maart 2006 onderzoek doen in Seine Bight voor mijn studie Culturele Antropologie. Wie is hier geweest of heeft hier kenissen of vrienden zitten? Ik zou graag in contact willen komen met hen.
Dag Cindy,
Ik kan je helaas niet echt helpen. Ik ben twee jaar geleden met de Kerst in
Seine Bight geweest. Dat is, met die voodoo-achtige rituelen, ook voor een niet
antropoloog waanzig.
Ik ga er dit jaar weer met de Kerst naar toe. Ik hoop dan een bandje met 78-toeren
muziek mee te nemen. De eigenaar van het tentje links aan de weg, draaide altijd
bandjes met krassende jaren vijftig muziek, zoals Nat King Coole (dat spel ik vast fout).
Als social talk kan je dus naar de twee Hollanders en hun bandjes informeren.
Je kunt ook informeren naar “Papita”. Die loopt tegen de negentig, als hij dus nog leeft. Ik ken hem uit Placencia. Heb tijdens de Kerst wel naar hem geinformeerd. Maar dat leverde niets op.
Ik denk hem, als ie dus nog leeft, in Placencia wel weer te ontmoeten. Zal dan vast zeggen dat er een “Dutch ladie” naar hem zal informeren.
Jammer, dat ik je niet verder kan helpen. Ik ben wel jaloers op je. Seine Bight is natuurlijk waanzinnig interessant om te bestuderen. En het is er plezierig vertoeven. Je vergeet er de Hollandse winter subiet.
Succes.
Fred
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?