hallo mensen,
wij meren 1 dag met een cruise schip aan in belize
wat kunnen we als beste gaan zien om toch een indruk te krijgen van dit land?
Hoi Hermien,
Misschien kun je iets meer over waar jou interesse is, daarnaast is het belangrijk om te weten wanneer de cruise gaat aanmeren.
Paar dagen in de weken komen er namelijk meer dan 2 schepen aan, dan zou ik al snel zeggen ga niet snorkelen.
Daarnaast is het zo dat het koraal in Belize niet meer zo geweldig is dan 10 jaar terug, dit komt onder andere door de explosieve stijging van de toeristen die tegen de regels in op het koraal gaan staan of aanraken.
Andere tours zijn naar de Maya tempel Althun Ha, Cave Tubing.
Mocht je de tijd hebben om nog een uurtje in Belize City rond te lopen dan zou ik dit beslist doen. Net buiten de hekken van de toursit village staan mensen met souveniers kraampjes die goedkoper zullen zijn dan binnen in het complex. Echter je moet brutaal zijn en afdingen want anders betaal je gewoon te veel.
Wat betreft de criminaliteit waar men je op zal wijzen.
Ik vind zelf dat dit reuze meevalt in de omgeving van waar jullie aanmeren. Je kunt zelfs de Swing bridge over en de Albert Street in lopen, ik bezoek Belize City reeds 15 jaar en heb nooit problemen gehad. Ga op je gezonden verstand af, blijf vriendelijk en je zult geen problemen hebben.
Grt. Paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?